dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Pivonková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:13:42Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:13:42Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1436 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou pěstounské péče. V prvotní fázi se diplomová práce zaměřuje na oblast, kde se čtenáři seznamují s konkrétními fázemi pěstounské péče, kterými musí žadatel projít pokud chce, aby mu dítě bylo svěřeno do pěstounské péče. V práci jsou obsaženy základní pojmy a zákony, o které se pěstounská péče opírá.
Prostřednictvím provedeného výzkumu a konečných závěrů jsou prezentovány názory pěstounů, kteří si těmito fázemi museli projít. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo zjistit jak se pěstouni během těchto fází cítili a jaké možné změny v procesu pěstounské péče navrhují. | cze |
dc.format | 115 s. | |
dc.format | 115 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předpěstounská péče | cze |
dc.subject | hostitelská péče | cze |
dc.subject | pěstounská péče | cze |
dc.subject | typy pěstounské péče | cze |
dc.subject | dávky pěstounské péče | cze |
dc.subject | průběh pěstounské péče | cze |
dc.subject | současná situace | cze |
dc.subject | Prefoster care | eng |
dc.subject | host care | eng |
dc.subject | foster care | eng |
dc.subject | types of foster care | eng |
dc.subject | benefits of foster care | eng |
dc.subject | inocess of foster care | eng |
dc.subject | contem porazy situation | eng |
dc.title | Pěstounská péče jako forma náhradní rodinné výchovy | cze |
dc.title.alternative | Faster Care as the Form of the Substitutional Family Education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12796 | |
dc.description.abstract-translated | My work is engaged in the problems of foster care. In the primary phase of my diploma work i target on the arev in which the readers are acquainted with the concrete phases of foster care. Every applicant must pass this period to get the child in his her foster care.
In my work there are involved the basic ideas and rules, that foster care relies on. In my research there are presentech opinions of fosters who hud to pass these phases. The main idea of my research was to jind out the fulings of fosters and their suggestions in the frocens of foste care. | eng |
dc.date.accepted | 2009-06-11 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |