dc.contributor.advisor | Muchová, Ludmila | |
dc.contributor.author | Kunzová, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:13:25Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:13:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.date.submitted | 2010-03-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1413 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá významem umění pro celistvý rozvoj jedince. Symbolem jako jedním z nejvýznamnějších výrazových prostředků umění. Projevem symbolu v Bibli, v obrazovém umění a jeho rolí v procesu individuace. Zahrnuje charakteristiku adolescenčního věku s ohledem na schopnost porozumět symbolům. Teorii symbolové didaktiky. Osvětlení a význam pojmu ''druhá naivita'' a scénář jedné vyučovací jednotky jako praktickou ukázku práce se symboly v interpretaci obrazu. | cze |
dc.format | 100 s. 2 s. obr. příloh | |
dc.format | 100 s. 2 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | UMĚNÍ | cze |
dc.subject | SYMBOL | cze |
dc.subject | OBRAZ | cze |
dc.subject | ADOLESCENCE | cze |
dc.subject | DRUHÁ NAIVITA | cze |
dc.subject | INDIVIDUACE | cze |
dc.subject | ART | eng |
dc.subject | SYMBOL | eng |
dc.subject | PICTURE | eng |
dc.subject | ADOLESCENCE | eng |
dc.subject | SECOND NAIVETE | eng |
dc.subject | INDIVIDUALIZATION | eng |
dc.title | Využití jazyka umění v náboženské výchově | cze |
dc.title.alternative | How to use a language of art in religious pedagogig | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12651 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the signification of art for holistic development of an individual. It also deals with symbol as one of the most important means of expression in art, with symbol in the Bible, in image art and its role in the process of individualization. It includes the characteristic of adolescent age with regard to ability of understanding the symbols. It deals with the theory of the didactic of symbols, the explanation of the meaning of 'second naivety' and the concept of a teaching unit as a practical sample for working with symbols interpreting picture. | eng |
dc.date.accepted | 2010-08-31 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství náboženství a etiky | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |