dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Kaiseršotová, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:13:19Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:13:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-29 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1405 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá využíváním volného času v souvislosti s ústavní výchovou a dopady, které tato výchova přináší, kdy hlavní zřetel je kladen na formování vztahu jedince k volnému času v kontextu rodiny a zařízení pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy. Obšírněji je pojednáno o rodinném prostředí, jako přirozeném prostředí výchovy, které může významně podmínit vztah jedince k volnočasovým aktivitám. V závěru práce jsou zmíněny problémy, se kterými se mladí lide po odchodu z ústavního zařízení potýkají, a jež se odráží i v jejich nakládání s volným časem. | cze |
dc.format | 91 s. | |
dc.format | 91 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | formování osobnosti | cze |
dc.subject | psychická deprivace | cze |
dc.subject | ústavní výchova | cze |
dc.subject | důsledky ústavní výchovy | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | forming of personality | eng |
dc.subject | psychic deprivation | eng |
dc.subject | institutional education | eng |
dc.subject | impacts of the institutional education | eng |
dc.title | Ústavní výchova jako faktor využívání volného času | cze |
dc.title.alternative | Institutional Education as an Element of Spending Leisure Time | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12584 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma dissertation is dealing with spending of leisure time in connection with institutional education and the results, which that education brings, when the main view is set on forming of subjecťs relations to his leisure time in connection of family and system for achievement of institutional or protective education. Dilatelly is treated about family as a natural background of education, which can significantly qualify the relation between the individual and his leisure time. At the end are mentioned problems, which are young people dealing with after leaving the institute, and which are caused in their spending of leisure time. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-02 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Toušek, Zdeněk | |