dc.contributor.advisor | Svobodová, Zuzana | |
dc.contributor.author | Muk, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:13:08Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:13:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-06-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1387 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zamýšlí nad problematikou pozice a chápání volného času ve výchově a ve filosofii. Scholé jako svobodný, volný a posvátný čas je jejím stěžejním tématem a také oním filosofickým základem výchovy ve volném čase.
Práce se dále snaží poukázat na souvislosti mezi volným časem, výchovou
a filosofií.
Práce je rozdělena do pěti kapitol. První z nich se snaží vymezit výchovu jako takovou, druhá se zamýšlí nad souvislostmi mezi filosofií a výchovou. Třetí kapitola poukazuje na změny v historickém chápání scholé. Čtvrtá kapitola řeší otázku výchovy a volného času jako takového. Závěrečná pátá kapitola se zabývá problematikou filosofie výchovy ve volném čase chápaném jako scholé. | cze |
dc.format | 90 | |
dc.format | 90 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výchova / volný čas / filosofie / scholé / svoboda / vychovatel / vychovávaný | cze |
dc.subject | education / leisure time / philosophy / scholé / freedom / tutor / pupil | eng |
dc.title | Filosofické základy výchovy ve volném čase | cze |
dc.title.alternative | Philosophical Principles of Education in the Leisure Time | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12509 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis engaged in problematics of position and understanding of the leisure time in the education and philosophy. The scholé as a free, empty and holy time is the main theme and also the philosophical principle of the education in the leisure time.
The thesis wants also to refer the connection between the leisure time, the education and the philosophy.
The thesis is divided into five chapters. The first of them wants to define the education, the second one engaged in connection between the education and the philosophy. The third chapter wants to refer on the changes in the historical conception of the scholé. The fourth chapter solve the question of the education and leisure time. The final fifth chapter engaged in problematics of the philosophy in the education of the leisure time as a scholé. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-09 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |