Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠrajer, Jindřich
dc.contributor.authorProkopcová, Miloslava
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:56Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:56Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1366
dc.description.abstractMetoda dílčího oslabení výkonu rozvíjí kognitivní funkce u dětí ve všech oblastech poznávání: optické a akustické vnímání, prostorové orientace, intermodality, seriality, rozvíjí motorické schopnosti, řeč a komunikaci. Zároveň také rozvíjí sociální vztahy, morálně-etické principy a přispívá k celkovému rozvoji dětské osobnosti v předškolním a mladším školním věku. Diplomová práce je členěna do sedmi hlavních kapitol. První až třetí kapitola mimo jiné pojednává o historii metody, etiologii, klinických příznacích, výskytu, diagnostice a nápravě dílčího oslabení výkonu. Ve čtvrté kapitole je rozebrána psychologická charakteristika dětí předškolního věku. Pátá kapitola ukazuje testování dětí zrakově a sluchově postižených. Šestá kapitola reflektuje etickou problematiku práce s dětmi. Závěrečná kapitola ukazuje odborně zpracované kazuistiky.cze
dc.format106 s., 33 s. obr. příloh
dc.format106 s., 33 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdílčí oslabení výkonucze
dc.subjectoptické vnímánícze
dc.subjectakustické vnímánícze
dc.subjectprostorová orientacecze
dc.subjectintermodalitacze
dc.subjectserialitacze
dc.subjectzrakové postiženícze
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjecthypoaktivitacze
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectetikacze
dc.subjectpartial weakening operationeng
dc.subjectoptical sensationeng
dc.subjectacoustical sensationeng
dc.subjectcubic orientationeng
dc.subjectintermodalitaeng
dc.subjectserialitaeng
dc.subjectoptical handicapeng
dc.subjectacoustical handicapeng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjecthypo-activityeng
dc.subjectspecific learning disorderseng
dc.subjectethiceng
dc.titleMožnosti uplatnění metody dílčího oslabení výkonu v praxicze
dc.title.alternativeThe Possibilities Exercise of Method Partial Weakening Operation in Practiseeng
dc.title.alternativeApplication method onto work with preschool and younger school age children and with it connected ethic questions.cze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12293
dc.description.abstract-translatedThe method partial weakening operation evolves cognitive function by the children in all areas cognition: optical and acoustic sensation, cubic orientation, connecting of sensation especially optical and acoustical (intermodalita), gradual thinking from simplest to more complicated (serialita), also evolve motorial abilities, speech and communication. At the same time also evolve social relations, moral-ethic principles and administer to general evolvement children’s personality in preschool and younger school age. The graduation these is structured to chapters. The first to third chapter i. a. treats of history of method, aetiology, clinical symptoms, appearance, diagnostics and retrieval partial weakening operation. In the fourth chapter are analysed psychological characteristics preschool children. The fifth chapter reflects testing of optical disabled and auditory disabled children. The sixth chapter reflects the ethic dilemma work with children. The final chapter reflects expertly treated cases.eng
dc.date.accepted2008-06-03
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTeologie službycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programTeologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam