dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Běhalová, Pavlína | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:46Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:46Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2007-12-15 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1344 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá rodinami, které pečují o dítě s postižením. Analyzuje změny, ale i shody, ke kterým může v tomto rodinném prostředí docházet. Tato analýza vychází z vymezení rodiny, jejich funkcí, výchovných stylů, vztahů a rolí v rámci rodiny. Práce pokračuje vymezením náročných životních situací, ke kterým v těchto rodinách dochází, od prvotních reakcí po sdělení diagnózy dítěte až po fáze vyrovnávání se. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pojem postižení | cze |
dc.subject | rodinné prostředí | cze |
dc.subject | funkce rodiny | cze |
dc.subject | rodinné role a vztahy | cze |
dc.subject | náročné životní situace | cze |
dc.subject | případové studie. | cze |
dc.subject | The term of disability | eng |
dc.subject | home environment | eng |
dc.subject | family function | eng |
dc.subject | family relationships and roles | eng |
dc.subject | hard living situations | eng |
dc.subject | case studies. | eng |
dc.title | Postižení dítěte jako faktor ovlivňující rodinné prostředí | cze |
dc.title.alternative | Disability of Child as a Factor Influenced Home Environment | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10818 | |
dc.description.abstract-translated | The work deals with the families, which are looking after children with disabilities. It analyzes changes and also similarities which are possible on these home environments. This interpretation comes from definition of family, functions, educational styles, relationships and roles typical for families. This work then continues with the definition and specification of the hard living situation, which arises in these families from the first step (which means the first reactions after the information’s about disabilities of the child) through the following steps to the step of the reconciliation with the disability. | eng |
dc.date.accepted | 2008-02-05 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Toušek, Zdeněk | |