dc.contributor.advisor | Polivka, Jan | |
dc.contributor.author | Marková, Marie | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:42Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:42Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2007-12-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1335 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou specifických poruch učení a chování. Nezávisle na věku u některých dětí přetrvávají obtíže, které znesnadňují jejich výuku v nedostatečně zvládnuté technice čtení, v oslabené schopnosti porozumění čtenému textu a v závislosti na tom v neschopnosti efektivně se čtenému učit.
Cílem diplomové práce je poskytnout rady, jak těmto dětem pomoci v rámci integrace do běžné třídy základní školy. V individuálně vzdělávacím plánu jsou upřesněny jednotlivé kroky ( forma a frekvence nápravy, obsah nápravy,{&x2026;} ). | cze |
dc.format | 72 s., 7 s.příloh | |
dc.format | 72 s., 7 s.příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení (dyslexie | cze |
dc.subject | dysgrafie | cze |
dc.subject | dysortografie | cze |
dc.subject | dyskalkulie | cze |
dc.subject | dyspinxie | cze |
dc.subject | dysmuzie | cze |
dc.subject | dyspraxie) | cze |
dc.subject | porucha pozornosti provázená hyperaktivitou (ADHD) | cze |
dc.subject | porucha pozornosti bez hyperaktivity | cze |
dc.subject | opoziční chování | cze |
dc.subject | ADHD s agresivitou | cze |
dc.subject | integrace jedinců se speciálními potřebami | cze |
dc.subject | tolerance a hodnocení dětí s SPU v předmětech | cze |
dc.subject | hodnocení a klasifikace | cze |
dc.subject | slovní hodnocení | cze |
dc.subject | specific learning disorders | eng |
dc.subject | attention disorder with/without hyperactivity (ADHD) | eng |
dc.subject | resistence behaviour | eng |
dc.subject | ADHD with agression | eng |
dc.subject | integration of specific needs | eng |
dc.subject | probléme of tolerance | eng |
dc.subject | evaluation and classification of children with ADHD | eng |
dc.subject | verbal contact | eng |
dc.title | Současná problematika dětí se syndromem ADHD/ADD | cze |
dc.title.alternative | Current Situation with the ADHD/ADP Syndrom Children | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10710 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the problematic of specific behavior disorders. Despite the age some children keep suffering from complications which negatively influence their studies in the form of insufficient reading techniques, in the lower ability of text understanding and consequently disability to study the read material.
The goal of the thesis is to suggest a number of recommendations how to help those children in the phrame of their integration to a common basic schoul course. Separate steps (form and frequency of correction, contents of corrections) are described in the individual educational plan. | eng |
dc.date.accepted | 2008-02-06 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství náboženství a etiky | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Hála, Jaroslav | |