dc.contributor.advisor | Kaplánek, Michal | |
dc.contributor.author | Chodil, Karel | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:40Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:40Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2009-06-17 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1330 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce si klade za cíl popsat a analyzovat metody, které se využívají v programu interaktivních kurzů v rámci projektu Orientační dny ve Fryštáku. Snaží se popsat šest základních metod, které tvoří metodickou kostru těchto programů. Jsou to metoda animace, zážitková pedagogika, hraní rolí ve výchově, narativní metody, evaluační metody a skupinové učení. Praktickou část práce tvoří analýza konkrétního programu jednoho kurzu. U každé aktivity zařazené v tomto programu je stručná charakteristika a zacílení aktivity. Jednotlivé programové bloky jsou poté analyzovány z metodického hlediska a je dále odkazováno na text v první části práce. | cze |
dc.format | 95 | |
dc.format | 95 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | metoda | cze |
dc.subject | orientační dny | cze |
dc.subject | mládež | cze |
dc.subject | animace | cze |
dc.subject | zážitková pedagogika | cze |
dc.subject | skupina | cze |
dc.subject | výchova. | cze |
dc.subject | method | eng |
dc.subject | Guidance days | eng |
dc.subject | youth | eng |
dc.subject | animation | eng |
dc.subject | experimental education | eng |
dc.subject | group | eng |
dc.subject | outreach | eng |
dc.title | Popis a analýza metod používaných v projektu "Orientační dny" ve Fryštáku | cze |
dc.title.alternative | Analysis and Description of Methods using in Project of Guidance Days in Fryšták | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10657 | |
dc.description.abstract-translated | The goal of the thesis is to describe and analyze methods, which are used in programs in project "Guidance days" in Fryšták. The thesis attempts to describe six basic methods, which form methodologic frame of the programs. These methods are: animation, experimental education, acting roles in education, narrative methods, evaluative methods and group learning. In the practical part, the thesis analyzes one specific course program. For each activity within the course, characteristics and goals of the activity are described. Each program module is then analyzed from methodologic point of view and is referred to the text of first part of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2009-09-09 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |