dc.contributor.advisor | Kovářová, Irena | |
dc.contributor.author | Martanová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:34Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:34Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.date.submitted | 2008-12-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1313 | |
dc.description.abstract | Výtvarný projekt ‚‚Čtvero ročních dob'' má za cíl přiblížit dětem mladšího školního věku, přírodu, zvyky, tradice a další zajímavosti jednotlivých ročních období a motivovat je k vlastní výtvarné činnosti a probudit v nich nadšení a tvořivost.
Těchto cílů je v projektu dosahováno pomocí literárně - dramatické, estetické, pohybové, enviromentální a zážitkové výchovy.
V závěru práce se zmiňuji o jevech, ke kterým došlo, při realizaci projektu a shrnuji svá zjištění a poznatky. | cze |
dc.format | 88 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.format | 88 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | děti | cze |
dc.subject | výtvarná činnost | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | pedagogika volného času | cze |
dc.subject | motivation | eng |
dc.subject | childern | eng |
dc.subject | art activity | eng |
dc.subject | younger school age | eng |
dc.subject | pedagogy of leisure time | eng |
dc.title | Motivace k výtvarné činnosti u dětí mladšího školního věku v pedagogice volného času | cze |
dc.title.alternative | Motivation to Art Activity of Childern of Younger School Age in the Pedagogy of Leisure Time | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10415 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my diploma work was focusing on motivation to art activity and creativity of children of younger school age in the pedagogy of leisure time.
The art project ‚‚The four seasons'' focuses on aim to clarify the children of younger school age the nature, habits, traditions and further interests of single seasons and to motivate them to their own art activity and arouse enthusiasm and creativity.
These aims are in the project achieved by literarily-dramatic, artistic, locomotory, environmental and experimental education.
In the conclusion I mention phenomenoms, which arose during the realization of the project ''The four seasons'' and I summarize my findings and knowledge. | eng |
dc.date.accepted | 2009-02-10 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |