Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorMacháčková, Lenka
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:33Z
dc.date.issued2009
dc.date.submitted2008-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1311
dc.description.abstractDiplomová práce nastiňuje profesní profil pedagoga pracujícího s dětmi a mládeží ve volném čase. V úvodní kapitole jsou vysvětleny základní pojmy, které se zaměřují na charakteristiku teorie učitelské profese, osobnosti, hodnot a klíčových kompetencí. Historický vývoj popisuje výchovu, vzdělávání a pojetí pedagoga v dějinném kontextu. Další kapitola se zaměřuje na možnosti uplatnění pedagoga volného času. Jeho výchovné působení definuje stručný přehled institucí a zařízení, kde děti a mládež tráví volný čas. Závěrečná část se orientuje na celkové zhodnocení pedagoga volného času. Profesní profil se vyznačuje jistými osobními kvalitami a teoretickými i praktickými dovednostmi.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprofil pedagogacze
dc.subjectosobnostcze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectdějiny pedagogikycze
dc.subjectvolnočasová zařízenícze
dc.subjectprofesní vzdělávánícze
dc.subjectvýchovné působenícze
dc.subjecteducator´s profileeng
dc.subjectpersonalityeng
dc.subjectfree timeeng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjecthistory of pedagogyeng
dc.subjectfree-time facilitieseng
dc.subjectprofessional educationeng
dc.subjecteducational activityeng
dc.titleProfesní profil pedagoga pracujícího s dětmi a mládeží ve volném časecze
dc.title.alternativeProfessional Profile of the Educator Working with Children and Young People in their Free Timeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10413
dc.description.abstract-translatedThe degree work outlines the professional profile of the educator working with children and young people in their free time. The introductory chapter explains the basic concepts and focuses on the characteristics of the theory of teacher´s profession, personality, values and key competences. The historical development describes education, and the concept of educator in its historical context. The next chapter focuses on the professional possibilities of the free-time educator. His or her educational activities are defined by the brief survey of institutions and facilities where children and young people spend their free time. The final part concentrates on the overall evaluation of the free-time educator. The professional profile contains certain individual qualities as well as theoretical and practical abilities.eng
dc.date.accepted2009-06-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam