Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMuchová, Ludmila
dc.contributor.authorPitr, Roman
dc.date.accessioned2021-11-19T12:12:27Z
dc.date.available2021-11-19T12:12:27Z
dc.date.issued2010
dc.date.submitted2010-04-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1285
dc.description.abstractPráce pojednává o využití logoterapeutických hodnot jako inspirace pro zážitkový program určený dospívajícím za účelem integrovat je do jejich identity. Cílem je nalezení styčných témat mezi logoterapií a adolescencí s využitím pro přípravu zážitkového kurzu. Práce začíná psychologickou charakteristickou věku adolescence se zaměřením na Eriksonem popsanou identitu jako hlavní téma tohoto období. V další kapitole pojednává o logoterapii a jejích základních pojmů a hodnot. V kapitole o zážitkové pedagogice se zabývá charakteristikou tohoto směru a jejími praktickými prvky, jimiž jsou dramaturgie, hra, motivace a reflexe. V poslední části se snažím o vytyčení hlavních styčných bodů mezi logoterapií a adolescencí. Těchto bodů pak využívám pro sestavení tématu zážitkového programu a formy kurzu s návrhem využití několika her.cze
dc.format91 s.
dc.format91 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectlogoterapiecze
dc.subjectsmysl životacze
dc.subjectzážitková pedagogikacze
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectidentitaeng
dc.subjectlogoterapieeng
dc.subjectsmysl životaeng
dc.subjectzážitková pedagogikaeng
dc.titleLogoterapeutické hodnoty v zážitkové pedagogice pro adolescentycze
dc.title.alternativeLogotherapy values in experiential education for adolescentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag10030
dc.description.abstract-translatedThis study is about the use of logotherapeutical values as an inspiration for experience program for adolescents with the purpose to integrate them into their identity. The aim of this study is to find common topics of logotherapy and adolescence and their using for the preparation of experience courses. This study begins with a psychological characterisation of adolescence with focus on the indentity described by Erikson as the main theme of this phase. The study further deals with the characteristic of experience education and its practical use, such as dramaturgy, play, motivation and reflection. In the last part, I tried to assess the main common topics of logotherapy and adolescence. I finally used these topics to compose the theme of experience program and the form of the courses with the suggestion of using several games.eng
dc.date.accepted2010-06-01
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam