dc.contributor.advisor | Bauman, Petr | |
dc.contributor.author | Kozubíková, Iva | |
dc.date.accessioned | 2021-11-19T12:12:25Z | |
dc.date.available | 2021-11-19T12:12:25Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-13 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/1281 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá rámcově vzdělávacími programy v předškolním a základním vzdělání a jaký mají vliv na dítě v době výchovně - vzdělávacího procesu. Také pedagogickými pracovníky, kteří se zasluhují velkou měrou o tento proces, hlavní zaměření je na pracovníky ve volnočasové sféře. Je zde zahrnut dialog jako podporující faktor pro kvalitnější vyučování a nejen to, je brán jako výborná forma komunikace mezi žákem a jeho pedagogem. Současně s tím zde uvádím důležitou pomůcku pro vzájemný dialog Filozofii pro děti a s tím i jaký má smysl a význam pro obě výše uvedené strany. Své úsudky opírám o vlastní zkušenost z intenzivních seminářů na Teologické fakultě v Českých Budějovicích. V závěru diplomové práce jsou informace o programu DVPP, který má napomoci učitelům
a pedagogickým pracovníkům systematicky posilovat své odborné kompetence, a tak být určitou zárukou jejich určitou zárukou jejich odborné kvalifikace po celou dobu profesní kariéry. Je zde i uvedena Koncepce dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků školských zařízení pro zájmové vzdělávání a odborné přípravy pracovníků s dětmi a mládeží v oblasti volného času, která by měla být nápomocnou pro jednodušší a více oborově zaměřenou nových vzdělávacích programů jako je například Filozofie pro děti. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Akreditační komise | cze |
dc.subject | argument | cze |
dc.subject | Bloomova taxonomie | cze |
dc.subject | další vzdělávání pedagogických pracovníků DVPP | cze |
dc.subject | dialog | cze |
dc.subject | Filozofie pro děti | cze |
dc.subject | hledající společenství | cze |
dc.subject | klíčové kompetence | cze |
dc.subject | kritické myšlení | cze |
dc.subject | pedagogický pracovník | cze |
dc.subject | prevence násilí | cze |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cze |
dc.subject | role učitele v FPD. | cze |
dc.title | Filosofie pro děti v programu dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků | cze |
dc.title.alternative | Philosophy for Children in Teacher Training Programs | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 10015 | |
dc.date.accepted | 2008-06-03 | |
dc.description.department | Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Pedagogika volného času | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Teologická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Vychovatelství | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |