• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (36.50Mb)
    Posudek vedoucího práce (202.8Kb)
    Posudek oponenta práce (297.6Kb)
    Průběh obhajoby práce (41.92Kb)
    Datum
    2012
    Autor
    Kvasnica, Petr
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce, nazvaná ?Analýza zvoleného podniku a návrh budoucího rozvoje?, se zabývá teorií a praxí strategie řízení podniku. V teoretické části je charakterizován obecný postup provádění analýzy strategie a řízení podniku, z nějž vychází tvorba strategického plánu. V praktické části je analyzován konkrétní dlouhodobě existující střední podnik, je provedena komplexní analýza vnějšího prostředí, tedy jeho okolí, a vnitřního prostředí, tedy jeho vnitřních zdrojů a schopností. Na základě skutečností plynoucích z analýzy podniku je realizována SWOT analýza, na jejímž základě dochází k porovnání stávající strategie a plánů podniku s navrhovaným řešením.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/11505
    Kolekce
    • Zemědělská fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu v turistické oblasti Chodsko 

      Weberová, Ivana (Jihočeská univerzita, 2010)
      Hlavním cílem diplomové práce je zhodnotit primární a sekundární potenciál rozvoje cestovního ruchu na Chodsku a poté na základě analýzy navrhnout možnosti strategického rozvoje cestovního ruchu s vymezením priorit a opatření. ...
    • Strategický marketing ve vybrané firmě 

      Pošvecová, Lenka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Cílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii konkrétní společnosti včetně sestavení marketingového plánu s cílem řešení možných změn vyplývajících ze stávající situace. Strategický marketingový proces, který ...
    • Strategické řízení firmy poskytující služby 

      Kokešová, Radka (Jihočeská univerzita, 2016)
      Diplomová práce je zaměřena na strategické řízení ve firmě poskytující služby. Cílem práce je analyzovat současný stav strategického řízení ve vybrané firmě a navrhnout možná doporučení. Diplomová práce se opírá o dvě ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV