• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Ostatní publikace
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Ostatní publikace
    • Ekonomická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The evaluation of the undergraduate studies program of the Department of business administration of the Technological Educational Institute (T.E.I.) of Thessaly-Greece by applying a benchmarking approach

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    5000163375-5000277624-3-PB.pdf (789.4Kb)
    5000163366-5000277594-2-PB.pdf (486.0Kb)
    Datum
    2015
    Autor
    Gkountroumpi, Evangelia
    Sdrolias, Labros
    Škodová Parmová, Dagmar
    Aspridis, Georgios
    Kakkos, Nikolaos
    Cudlínová, Eva
    Belias, Dimitrios
    Dvořáková Líšková, Zuzana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    The remarkable and multilateral developmental impact and perspective of H.E.Is is widely known. Moreover, the spread of competence and technological innovation should not be a privilege for a few people who have the possibility of acquiring knowledge and skills from the International Academic Institutions. Unfortunately, raw reality remains the same and in order to be reduced, the “conventional” Academic Institutions ought to evolve constantly and develop more remarkable international collaborations in order to be able to exist, operate and contribute to the strongly competitive environment. Based on the above references, the undergraduate course of the Department of Business Administration, Faculty of Business and Economics, of the Technological Educational Institution (T.E.I) of Thessaly is being evaluated through the Benchmarking process as it has been defined by the Hellenic Quality Assurance & Accreditation Agency (H.Q.A), as well as with the standards of other internationally recognized and accredited institutions (e.g. European Association for Quality Assurance in Higher Education – E.N.Q.A, Chartered Management Institution – C.M.I etc.) in order to detect any deviations that would need specific suggestions and improvement procedures able to make this Department strongly competitive.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/103
    Kolekce
    • Ekonomická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV