• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Zemědělská fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Projektová dokumentace účelové komunikace včetně připojení na silnici III. třídy.

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (261.3Kb)
    Posudek vedoucího práce (165.7Kb)
    Posudek oponenta práce (635.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (52.16Kb)
    Datum
    2008
    Autor
    Stropková, Jana
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat ve dvou variantách studii modernizace a rekonstrukce připojení účelové komunikace na pozemní komunikaci III. třídy tak, aby došlo ke zlepšení dopravního řešení sjezdu. Jedna varianta má být řešena na stávajícím místě, pro druhou má být zvoleno jiné vhodnější místo. Cestní síť ze všech liniových zařízení ovlivňuje nejvýrazněji organizaci půdního fondu. Kromě dopravní funkce plní se svými příkopy i funkci protierozní a spolu s doprovodnou zelení dotváří ráz krajiny. Vhodnou inspirací pro návrh zemědělského dopravního systému mohou být staré mapy s původními trasami cest. Na návrhu nového systému cestní sítě se musí podílet jak dopravní specialista, tak i specialista v protierozní ochraně a krajinář. Výchozím podkladem práce je reálná mapa v měřítku 1 : 5000. Zájmová oblast je zobrazena na mapovém listu SMO Trhové Sviny 9-3 a nachází se v k.ú. Mohuřice. Nejprve se vypracuje přehledná situace, ve které se navrhovaná komunikace umístí do terénu. Potom jsem pro obě varianty sestavila přehledný podélný profil. Pro druhou variantu jsem vypracovala i přehledný podélný profil. Při návrhu konstrukce vozovky jsem vycházela z dopravního zatížení a postupovala jsem podle Katalogu vozovek polních cest. Konstrukce vozovky je zobrazena na vzorovém příčném řezu. Při projektování polních cest je kladen důraz na minimalizaci zemních prací, které velmi navyšují rozpočet, proto je nutné co nejvíce kopírovat terén. Dalším důležitým hlediskem je začlenění polní cesty do okolní krajiny.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/123456789/10089
    Kolekce
    • Zemědělská fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV